Lucie MÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Jeden svět na školách
The One World in Schools
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zamýšlím nad aspekty propojení vzdělávacího programu Jeden svět na školách s Mezinárodním filmovým festivalem Jeden svět. Mým cílem bylo pokusit se vymezit aspekty efektivity, potřebnosti a důležitosti programu na českých školách s přihlédnutím k možnostem dokumentárního filmu ve výuce v rámci průřezových předmětů Mediální a Audiovizuální/Filmová výchova. K tomuto účelu jsem …víceAbstract:
In my thesis I consider the educational aspects of the interconnection of the One World in Schools with the International Film Festival One World. My goal was to define the aspects of effectiveness, necessity and importance of the program in Czech schools with regard to the possibilities of documentary film in teaching courses in cross-media and audiovisual / film education. To this end, I relied, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Zveřejnit od: 25. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Bilík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁŠOVÁ, Lucie. Jeden svět na školách. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk
Název
Vložil
Vloženo
Práva