Jana Preislerová
Bakalářská práce
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Role of regional product in regional development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem regionů a otázkou, jakým způsobem rozvoj ovlivňují regionální produkty, konkrétně produkty sklářské. Cílem práce je shrnutí informací o systému regionálního značení produktů v České republice, zjištění obecného vnímání tohoto trendu širokou veřejností a nalezení možností využití těchto místních produktů pro rozvoj turistického ruchu ve vybraných regionech. Teoretickou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of regional development and the extent to which such a development is influenced by local products, more specifically the local glass industry. The student´s aim is to summarize the current system of regional products branding in the Czech Republic, surveying as how such a local product branding and marketing is viewed by the general public and suggesting what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Product placement na internetu
Tomáš Nemec -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch