Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením – Viktória Grossová
Viktória Grossová
Bachelor's thesis
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
Customer Satisfaction Analysis of the Fast Food Company
Anotácia:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením, poprípade zistiť dôvody nespokojnosti a navrhnúť možné riešenia. V práci bola popísaná charakteristika trhu s rýchlym občerstvením, franchising, spokojnosť zákazníkov a oblasť služieb. Autorka práce si vybrala konkrétnu franchisingovú spoločnosť Los Capolitos a porovnávala spokojnosť ostravských pobočiek …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis was to find out the customers´ satisfaction with the fast food company and alternatively identify the reasons for the dissatisfaction and suggest possible solutions. In the thesis the fast food market, franchising and customer satisfaction were described. The author chose specific franchise company Los Capolitos and compared the satisfaction of customers within their …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146887
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedúci: Petr Lůžek
- Oponent: Eva Molnárová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GROSSOVÁ, Viktória. \textit{Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/wy9tlc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Meranie spokojnosti zákazníkov so sociálnym obchodovaním v rámci zľavových portálov na trhu v Južnej Kórei
Monika Hlobeňová -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Meranie spokojnosti zamestnancov v banke
Alena Bodnárová -
Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.
Lenka BAHELKOVÁ -
Vzťah zákazníkov k reklame spoločnosti AmRest na českom trhu
Kristína Lušková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva