Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace – Bc. Dominika Mrázková
Bc. Dominika Mrázková
Master's thesis
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace
The evaluation of the on-line marketing communication and strategy of a specific company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace. Dalším cílem této práce je předložení doporučení a návrhů zlepšujících opatření pro příští období. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V úvodu teoretické části jsou vymezeny pojmy on-line marketing a on-line marketingová komunikace. Následuje část o marketingu na sociálních médiích …moreAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to evaluate the on-line marketing communication and strategy of a selected company. The thesis also aims to present recommendationsand suggestions for improvements in the future. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical.In the introduction of the theoretical part, are defined the terms on-line marketingand on-line marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRÁZKOVÁ, Dominika. \textit{Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/wya5fb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Užitečnost a použitelnost map přístupnosti města Brna
Stanislav Škop -
Gamedesign na mobilních platformách s ohledem na přístupnost a použitelnost
Vladimír Mokrý -
Obsah webu muzea a jeho použitelnost a přístupnost
Jiří Šusta -
Porovnání webových stránek ruského a českého muzea umění z hlediska cestovního ruchu
Tereza Čermáková -
Použitelnost a přístupnost webu a jejich vliv na výrazové prostředky média
Michal Kašpárek -
Dostupnost a použitelnost vybraných informačních systémů v Ghaně se zaměřením na cizince
Daniel Adu -
The Use of DeepL for Automatic Website Localization in Solidpixels Website Builder
Miroslav Boček -
Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements
Petr Bartoš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights