Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace – Bc. Dominika Mrázková
Bc. Dominika Mrázková
Master's thesis
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace
The evaluation of the on-line marketing communication and strategy of a specific company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace. Dalším cílem této práce je předložení doporučení a návrhů zlepšujících opatření pro příští období. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V úvodu teoretické části jsou vymezeny pojmy on-line marketing a on-line marketingová komunikace. Následuje část o marketingu na sociálních médiích …viacAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to evaluate the on-line marketing communication and strategy of a selected company. The thesis also aims to present recommendationsand suggestions for improvements in the future. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical.In the introduction of the theoretical part, are defined the terms on-line marketingand on-line marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZKOVÁ, Dominika. \textit{Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/wya5fb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Užitečnost a použitelnost map přístupnosti města Brna
Stanislav Škop -
Gamedesign na mobilních platformách s ohledem na přístupnost a použitelnost
Vladimír Mokrý -
Obsah webu muzea a jeho použitelnost a přístupnost
Jiří Šusta -
Porovnání webových stránek ruského a českého muzea umění z hlediska cestovního ruchu
Tereza Čermáková -
Použitelnost a přístupnost webu a jejich vliv na výrazové prostředky média
Michal Kašpárek -
Dostupnost a použitelnost vybraných informačních systémů v Ghaně se zaměřením na cizince
Daniel Adu -
The Use of DeepL for Automatic Website Localization in Solidpixels Website Builder
Miroslav Boček -
Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements
Petr Bartoš
Názov
Vložil
Vložené
Práva