Možnost podpory malých a středních podniků formou dotačních titulů – Martin Tomášek
Martin Tomášek
Bachelor's thesis
Možnost podpory malých a středních podniků formou dotačních titulů
Support options of SMEs in the form of subsidy titles
Anotácia:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na možnosti podpory malých a středních podniků (MSP) formou dotací z evropských fondů. V teoretické části je charakterizován princip podnikání a podnikatelská činnost. Dále tato část obsahuje definici, vývoj a možnosti financování podnikatelských aktivit MSP na území České republiky. Praktická část je zaměřena na analýzu jednotlivých kroků k vytvoření konkrétního projektu …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the possibilities of support for small and medium-sized enterprises (SMEs) in the form of subsidies from European funds. In the theoretical part characterizes the principle of entrepreneurship and entrepreneurial activity. Furthermore, the evolution and funding opportunities for entrepreneurial activities of SMEs in the Czech Republic are defined. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51903
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedúci: Luboš Dufek
- Oponent: Jan Pavel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51903
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík