Conducting repair in an advanced EFL secondary school classroom – Bc. Aleksandra Stojanovik
Bc. Aleksandra Stojanovik
Master's thesis
Conducting repair in an advanced EFL secondary school classroom
Conducting repair in an advanced EFL secondary school classroom
Anotácia:
Tato diplomová práce zkoumá opravné strategie používané učitelkou a jejími studenty ve třídě s pokročilou úrovni výuky angličtiny na střední škole v České republice. K transkripci a detailní analýze souboru dat sestávajícího se ze 180 minut videonahrávek interakce ve třídě byla použitá metodologie konverzační analýzy. Z těchto dat bylo vybráno 10 ilustrativních příkladů opravných sekvencí, které jsou …viacAbstract:
This diploma thesis explores repair strategies used by the teacher and her students in an advanced EFL secondary school classroom in the Czech Republic. The methodology of Conversation Analysis was used to transcribe and analyze in detail a dataset comprising 180 minutes of video recordings of classroom interaction. The thesis presents 10 illustrative examples. The results show that repair is initiated …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yfcds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA