Bc. Aleksandra Stojanovik

Diplomová práce

Conducting repair in an advanced EFL secondary school classroom

Conducting repair in an advanced EFL secondary school classroom
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá opravné strategie používané učitelkou a jejími studenty ve třídě s pokročilou úrovni výuky angličtiny na střední škole v České republice. K transkripci a detailní analýze souboru dat sestávajícího se ze 180 minut videonahrávek interakce ve třídě byla použitá metodologie konverzační analýzy. Z těchto dat bylo vybráno 10 ilustrativních příkladů opravných sekvencí, které jsou …více
Abstract:
This diploma thesis explores repair strategies used by the teacher and her students in an advanced EFL secondary school classroom in the Czech Republic. The methodology of Conversation Analysis was used to transcribe and analyze in detail a dataset comprising 180 minutes of video recordings of classroom interaction. The thesis presents 10 illustrative examples. The results show that repair is initiated …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
  • Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta