Nástroje komunikačního mixu ve vybraném podniku – Bc. Adéla Matoušková
Bc. Adéla Matoušková
Diplomová práce
Nástroje komunikačního mixu ve vybraném podniku
The tools of communication mix in chosen company
Anotace:
Diplomová práce má za cíl analyzovat komunikační mix vybraného podniku. Dále má na základě vlastního výzkumného šetření navrhnout doporučení pro změnu komunikačního mixu firmy. Pro účely diplomové práce byla vybrána firma firma Otherm Turnov. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení pojmu marketingová komunikace. Dále následuje detailní …víceAbstract:
The diploma work has the aim to analyse communication mix of chosen company.On the basis of the own research was to recommend changes for communication mix. The diploma work was written about company Otherm Turnov. The diploma work is consised of two main parts. Theoretical part of diploma work is focused on explaining marketing communication. Than in diploma work was detailed explaining of communiaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
CSR as one of the tools of competitiveness
Gu Gu -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev
Název
Vložil
Vloženo
Práva