Dichterisch wohnet der Mensch. Die poetische Funktion und der Werbetext – Gabriela FURMÁNKOVÁ
Gabriela FURMÁNKOVÁ
Diplomová práce
Dichterisch wohnet der Mensch. Die poetische Funktion und der Werbetext
Poetically Man Dwells. Poetical function and text in advertising
Abstract:
This diploma work deals with the poetic function in advertising texts. In the theoretical part the advertising itself is characterized as well as the structure of the advertising text and the language of the advertising. Next chapters concern aesthetics and poetics, fields, which are interconnected closely and they study aesthetical and poetic functions. The texts for the empirical part were chosen …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá poetickou funkcí v reklamním textu. V teoretické části je charakterizována reklama jako taková, struktura reklamního textu a jazyk reklamy. Další kapitoly se věnují estetice a poetice, disciplínám, které spolu úzce souvisí a jsou studiem o funkci estetické a poetické. Pro empirickou část byl vytvořen korpus reklamních textů, které byly vybrány z časopisů Stern a Schöner …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FURMÁNKOVÁ, Gabriela. Dichterisch wohnet der Mensch. Die poetische Funktion und der Werbetext. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Kateřina Kertisová -
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
Michaela Černá -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Vladimíra KOKALEVSKÁ -
Typy žen v reklamě a jejich funkce
Martina Štecherová -
Typy zvířat a jejich funkce v reklamě
Martina Lehká -
Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě
Markéta DAŇKOVÁ -
Estetická funkce reklamy
Veronika Horská