Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Monika Lipková
Bc. Monika Lipková
Diplomová práce
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix
Anotace:
Diplomová práce na téma Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu se věnuje marketingové komunikaci společnosti CIPA. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje marketingový komunikační mix, online marketing, analýzu konkurence a další teoretické poznatky pro praktickou část. Praktická část se zabývá konkrétní marketingovou komunikací podniku …víceAbstract:
The diploma thesis on topic Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix deals with marketing communication of CIPA company. The thesis is divided into a theoretical and practical parts. The theoretical section describes the marketing communication mix, online marketing, competition analysis a other theoretical pieces of knowledge for the practical part. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rm48b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor