Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Monika Lipková
Bc. Monika Lipková
Master's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix
Abstract:
Diplomová práce na téma Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu se věnuje marketingové komunikaci společnosti CIPA. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje marketingový komunikační mix, online marketing, analýzu konkurence a další teoretické poznatky pro praktickou část. Praktická část se zabývá konkrétní marketingovou komunikací podniku …moreAbstract:
The diploma thesis on topic Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix deals with marketing communication of CIPA company. The thesis is divided into a theoretical and practical parts. The theoretical section describes the marketing communication mix, online marketing, competition analysis a other theoretical pieces of knowledge for the practical part. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rm48b/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor