Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy – Bc. Dana Crkvová
Bc. Dana Crkvová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Marketing mix of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá posouzením využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané firmy podnikající v oblasti dopravních systémů. V práci se zaměřuji na marketingovou komunikaci, která je velmi důležitá pro správné fungování firmy. Obecná část práce je věnována deskripci odborné literatury se zaměřením na marketing, jednotlivé nástroje marketingového mixu a marketingové prostředí firmy …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of individual marketing mix tools available in the selected company involved in traffic systems business. In my thesis I focus on marketing communication which is very important for proper functioning of the company. The general part of the thesis deals with the professional literature description focusing on marketing, individual tools in the marketing mix and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rhc0x/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Veronika Nerádová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová