Výhody a nevýhody frontální a skupinové výuky z pohledu žáka – Veronika DĚDKOVÁ
Veronika DĚDKOVÁ
Diplomová práce
Výhody a nevýhody frontální a skupinové výuky z pohledu žáka
Advantages and disadvantages of frontal and group teaching from the pupil's point of the view
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výhodami a nevýhodami frontální a skupinové výuky z pohledu žáka. Práce je ozvláštněna rozdělením dětí dle jejich temperamentu. Skládá se z teoretické části a praktické. Cílem bylo zaměřit se na druhy temperamentu a po rozdělení dětí do skupin, buď na bázi stejného typu nebo smíšeného, zjistit, zda se typy shodují ve výhodách a nevýhodách frontální a skupinové výuky a …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the advantages and disadvantages of frontal and group teaching from the pupil's point of view. The work is made special by dividing the children according to their temperament. It consists of a theoretical and a practical part. The aim was to focus on the types of temperament and then dividing children into groups, either on the basis of the same type or mixed, to find …víceKlíčová slova
frontální výuka skupinová výuka osobnost temperament mladší školní věk vývoj rozdělení
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Kavková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DĚDKOVÁ, Veronika. Výhody a nevýhody frontální a skupinové výuky z pohledu žáka. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva