Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami čerpacích stanic v Olomouckém kraji – Anna Šimíčková
Anna Šimíčková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami čerpacích stanic v Olomouckém kraji
Customer Satisfaction Marketing Research with the Gas Stations Services in Olomouc Region
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků čerpacích stanic, žijících v Olomouckém kraji. Tyto skutečnosti jsem se snažila získat pomocí marketingového výzkumu. V práci se zabývám teoretickými poznatky o marketingovém výzkumu a jeho praktickým provedením. Teoretická část popisuje podstatu marketingového výzkumu a jeho proces. V praktické části se pak zabývám provedením marketingového …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out, how much are customers livning in Olomouc region satisfied with gas stations. I was obtaining these facts trough marketing research. In my thesis I deal with theoretical knowledge about marketing research and its practical implementation. Theoretical part of my thesis describes nature of marketing research and its process. In practical part I deal with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98412
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Iveta Jančálková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMÍČKOVÁ, Anna. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami čerpacích stanic v Olomouckém kraji}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/x0lle4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková