Mgr. Petra JUREČKOVÁ

Master's thesis

Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.

The Strategy of public relations in Servis Climax Ltd.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a. s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o …viac
Abstract:
This theasis deals with a field of public relations, both on the theoretical level and practi-cally with the example of Servis Climax Ltd. The aim is to analyse public relations in this company and to consider current condition and propose changes. The theoretic part of this work is based on the literature that deals with this problem. It explains the basic principals of public relations. In the practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7548

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedúci: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JUREČKOVÁ, Petra. Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications