Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s. – Mgr. Petra JUREČKOVÁ
Mgr. Petra JUREČKOVÁ
Diplomová práce
Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.
The Strategy of public relations in Servis Climax Ltd.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a. s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o …víceAbstract:
This theasis deals with a field of public relations, both on the theoretical level and practi-cally with the example of Servis Climax Ltd. The aim is to analyse public relations in this company and to consider current condition and propose changes. The theoretic part of this work is based on the literature that deals with this problem. It explains the basic principals of public relations. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUREČKOVÁ, Petra. Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský