Projekt e-marketingové strategie pro firmu Unilever Ghana – Micheal Adu Kwarteng
Micheal Adu Kwarteng
Diplomová práce
Projekt e-marketingové strategie pro firmu Unilever Ghana
Re-engineering E-Marketing Strategies for Unilever Ghana
Abstract:
Internet marketing is becoming a pervasive strategy adopted by both Multinational and Small and Medium sized companies in this recent times. Companies introduce this strategy into their already traditional strategies for a number of reasons; to increase their profit base, increase their interaction with customers, and others. This notwithstanding, some customers are still derailed in their expectations …víceAbstract:
V současné době se Internet marketing stává všudypřítomnou strategií, jak pro podniky nadnárodní, tak malé a střední. Společnosti zavádějí tuto strategii do svých již tradičních strategií z řady různých důvodů; ke zvýšení svých příjmů, zlepšení jejich interakce se zákazníky, apod. Bohužel, pokud jde o e-marketing, představy zákazníků jsou často odlišné od očekávání společností. Neúspěch z neuspokojených …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kwarteng, Micheal Adu. Projekt e-marketingové strategie pro firmu Unilever Ghana. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Srovnání Lisabonské strategie a strategie Evropa 2020 v oblasti zaměstnanosti
Petra Buchelová