Lucie ROMANOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.

Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Abstract:
In my bachelor thesis I focused on analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. The theoretical part describes marketing communication, its importance and types of marketing communication. The practical part consists of analysis of marketing communication in XY, spol. s r. o. and proposals for its improvements.
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám analýzou strategie marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. V teoretické části provádím průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. a na doporučení k jejímu zlepšení.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier: 13911

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ROMANOVÁ, Lucie. Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe