Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. – Lucie ROMANOVÁ, DiS.
Lucie ROMANOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Abstract:
In my bachelor thesis I focused on analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. The theoretical part describes marketing communication, its importance and types of marketing communication. The practical part consists of analysis of marketing communication in XY, spol. s r. o. and proposals for its improvements.Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám analýzou strategie marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. V teoretické části provádím průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. a na doporučení k jejímu zlepšení.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13911
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROMANOVÁ, Lucie. Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková