Body image: Význam typu pleti v rozhodovaní spotrebiteľa – Lucia Maliniaková
Lucia Maliniaková
Master's thesis
Body image: Význam typu pleti v rozhodovaní spotrebiteľa
Body image: Význam typu pleti v rozhodování spotřebitele
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda suchý typ pleti ovlivňuje zákazníkovu spokojenost se svým zevnějškem a zda v něm případně zjištěná nespokojenost vyvolává touhu vypadat lépe, kterou uspokojuje spotřebním chováním, přesněji nákupem a spotřebou hydratačních pleťových přípravků. Na základě zjištěných skutečností si práce klade jako další cíl navrhnout odpovídající orientaci marketingové komunikace …viacAbstract:
The aim of this master´s thesis is to find out whether dry skin type influences the consumer´s satisfaction with his appearance and whether possible dissatisfaction can arouse purchase behaviour in meaning of purchasing and consuming miosturizing skin care products. Based on findings, thesis proposes next target to compose corresponding orientation of marketing communication for selected segment. Thesis …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zistiť, či suchý typ pleti ovplyvňuje spotrebiteľovu spokojnosť so svojim výzorom a či prípadne zistená nespokojnosť v ňom vyvoláva túžbu vyzerať lepšie, ktorú uspokojuje spotrebným chovaním, presnejšie nákupom a spotrebou hydratačných pleťových prípravkov. Na základe zistených skutočností si práca kladie ako ďalší cieľ navrhnúť odpovedajúcu orientáciu marketingovej komunikácie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50534
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá