Bc. Anna Zelená
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v univerzitním týmu CULS Prague Formula Racing. Cílem diplomové práce je na základě analýz zjistit stav marketingové komunikace v univerzitním týmu CULS Prague Formula Racing a v případě zjištěných nedostatků následně navrhnout vhodná doporučení, která povedou k růstu efektivity aplikované marketingové komunikace. Teoretická část práce zahrnuje …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communication in the university team CULS Prague Formula Racing. The aim of the thesis is to determine the state of marketing communication in the university team CULS Prague Formula Racing on the basis of analyses and in the case of the identified shortcomings to propose appropriate recommendations that will lead to an increase in the effectiveness of applied marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva