Ing. Nikol Obrová

Bakalářská práce

Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.

Brand and its development in time. Study of rebranding strategies - the example of Vodafone
Anotace:
Obsahem této práce je rozbor brandingu z historického pohledu a analýza procesu změny značky (rebrandingu). V teoretické části jsou popsány různé podoby rebrandingu a důvody, které k němu vedou, spolu s uvedením 20 základních chyb, ke kterým při něm nejčastěji dochází. Praktická část je zaměřena na rebranding mobilního operátora Oskar a jeho přechod na značku Vodafone. Spolu s tím je v praktické části …více
Abstract:
The content of this work is an analysis of branding from a historical perspective and analysis of the brand changing process (rebranding). The theoretical part describes various forms and situations that can lead to rebranding, together with the 20 most usual basic mistakes in the rebranding. The practical part is focused on the rebranding of mobile operator Vodafone and its transition from Oscar Brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní