Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone – Michal Míka
Michal Míka
Diplomová práce
Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone
Interactive marketing in Vodafone Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- internetem a jeho využitím pro marketingové účely. Analyzuje principy internetu a postupný průnik marketingových aktivit do jeho prostředí od vzniku prvního placeného internetového banneru, přes vznik webových stránek po nástup masové internetové komunikace, sociálních médií a chytrých mobilních telefonů. Teoretické poznatky jsou využity …víceAbstract:
Diploma thesis focus on dynamically developing medium -- Internet and its usage for marketing needs. At first the thesis describes the basics of internet and it's grow into the medium we know from today. It is followed by the description of marketing communication on the internet. It describes the communication from the first internet banner to the start of mass internet communication, social media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Michal Markoš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34522
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout