Michal Míka

Diplomová práce

Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone

Interactive marketing in Vodafone Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- internetem a jeho využitím pro marketingové účely. Analyzuje principy internetu a postupný průnik marketingových aktivit do jeho prostředí od vzniku prvního placeného internetového banneru, přes vznik webových stránek po nástup masové internetové komunikace, sociálních médií a chytrých mobilních telefonů. Teoretické poznatky jsou využity …více
Abstract:
Diploma thesis focus on dynamically developing medium -- Internet and its usage for marketing needs. At first the thesis describes the basics of internet and it's grow into the medium we know from today. It is followed by the description of marketing communication on the internet. It describes the communication from the first internet banner to the start of mass internet communication, social media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Michal Markoš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34522

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management