Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone. – Ing. Nikol Obrová
Ing. Nikol Obrová
Bakalářská práce
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
Brand and its development in time. Study of rebranding strategies - the example of Vodafone
Anotace:
Obsahem této práce je rozbor brandingu z historického pohledu a analýza procesu změny značky (rebrandingu). V teoretické části jsou popsány různé podoby rebrandingu a důvody, které k němu vedou, spolu s uvedením 20 základních chyb, ke kterým při něm nejčastěji dochází. Praktická část je zaměřena na rebranding mobilního operátora Oskar a jeho přechod na značku Vodafone. Spolu s tím je v praktické části …víceAbstract:
The content of this work is an analysis of branding from a historical perspective and analysis of the brand changing process (rebranding). The theoretical part describes various forms and situations that can lead to rebranding, together with the 20 most usual basic mistakes in the rebranding. The practical part is focused on the rebranding of mobile operator Vodafone and its transition from Oscar Brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gwhji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ
Lenka VLKOVÁ -
Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone
Michal Míka -
Využití neuromarketingu při analýze reklamní kampaně v segmentu mobilních operátorů
Kristýna Výletová -
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Veronika Bodnárová -
Branding – Its History and New Challenges
Anhelina Luniova -
Marketingová komunikace se zákazníky při změně majitele společnosti
Jan Volšík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala