Příprava učitele 1. stupně ZŠ na hodinu matematiky s žákem se zrakovým postižením – Petra VÉVODOVÁ
Petra VÉVODOVÁ
Diplomová práce
Příprava učitele 1. stupně ZŠ na hodinu matematiky s žákem se zrakovým postižením
Preparation of primary school teacher for a math lesson with a visually impaired pupil
Anotace:
Diplomová práce "Příprava učitele 1. stupně ZŠ na hodinu matematiky s žákem se zrakovým postižením" popisuje problematiku přípravy učitele na hodinu matematiky s žákem se zrakovým postižením. Teoretická část pojednává o odborných poznatcích o žácích s různým typem postižení se zaměřením na jejich vzdělávání, taktéž popisuje roli učitele v procesu inkluze. Empirickou část tvoří kvalitativní výzkum, …víceAbstract:
The Diploma thesis "Preparation of primary school teacher for a math lesson with a visually impaired pupil" describes the issue of teacher preparation for mathematics lesson with pupil with visual impairment. The theoretical part deals with professional knowledge of pupils with different types of disabilities with a focus on their education and also describes the role of teachers in the process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Květoslav Bártek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÉVODOVÁ, Petra. Příprava učitele 1. stupně ZŠ na hodinu matematiky s žákem se zrakovým postižením . Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Podpora učitelů při inkluzi žáků se sluchovým postižením
Vendula Kostincová -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se zrakovým postižením na střední škole
Kateřina Horáková -
Resocializace osob se získaným zrakovým postižením
Eva Čapková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses x2ecut x2ecut/2
19. 6. 2019