Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky – Bc. Veronika Mozolíková
Bc. Veronika Mozolíková
Bachelor's thesis
Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky
Abstract:
Cílem práce bylo analyzovat a porovnat nákupní atmosféru vybraných obchodních jednotek B-IMPORT a Takko FASHION ve Strakonicích. Teoretická část práce je věnována hlavně prvkům nákupní atmosféry, spotřebiteli a kupní rozhodování spotřebitele. V aplikační části práce byly analyzovány vybrané obchodní jednotky a porovnány pomocí matice IFE a návštěvnosti. Výsledky šetření a následná opatření jsou zaznamenány …moreAbstract:
The aim of the thesis was to analyze and compare the shopping atmosphere of selected business units B-IMPORT and Takko FASHION in Strakonice. The theoretical part is mainly devoted of the buying elements of the buying climate, customers and decisions purchasing of consumer. In the application of the labor were analyzed the selected business units and compared with the IFE Matrix, and the attendance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/e60dy/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Vendula Simotová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOZOLÍKOVÁ, Veronika. \textit{Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/x2ee1j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím