Bc. Veronika Mozolíková

Bachelor's thesis

Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky

Abstract:
Cílem práce bylo analyzovat a porovnat nákupní atmosféru vybraných obchodních jednotek B-IMPORT a Takko FASHION ve Strakonicích. Teoretická část práce je věnována hlavně prvkům nákupní atmosféry, spotřebiteli a kupní rozhodování spotřebitele. V aplikační části práce byly analyzovány vybrané obchodní jednotky a porovnány pomocí matice IFE a návštěvnosti. Výsledky šetření a následná opatření jsou zaznamenány …more
Abstract:
The aim of the thesis was to analyze and compare the shopping atmosphere of selected business units B-IMPORT and Takko FASHION in Strakonice. The theoretical part is mainly devoted of the buying elements of the buying climate, customers and decisions purchasing of consumer. In the application of the labor were analyzed the selected business units and compared with the IFE Matrix, and the attendance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vendula Simotová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích