Česká spořitelna jako Bezpapírová banka v rámci digitální transformace – Lucie Šilhábelová
Lucie Šilhábelová
Bachelor's thesis
Česká spořitelna jako Bezpapírová banka v rámci digitální transformace
Česká spořitelna as a Paperless bank in a digital transformation
Abstract:
Práce pojednává o nynější strategii České spořitelny, jejíž součástí je nový projekt „Bezpapírová banka“. Jedním z hlavních cílů tohoto projektu je odstranění papírové dokumentace z poboček České spořitelny.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8609
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Lukáš Válek
- Reader: RNDr. Petr Tučník, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠILHÁBELOVÁ, Lucie. \textit{Česká spořitelna jako Bezpapírová banka v rámci digitální transformace}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/x2l4a9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Die Position der Bank Česká spořitelna innerhalb der Bankengruppe Erste Bank
Boris KUBÁNEK -
Rozbor bankovních služeb na příkladu tradiční banky České spořitelny a moderní nízkonákladové Air bank
Michal Modráček -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights