Česká spořitelna jako Bezpapírová banka v rámci digitální transformace – Lucie Šilhábelová
Lucie Šilhábelová
Bakalářská práce
Česká spořitelna jako Bezpapírová banka v rámci digitální transformace
Česká spořitelna as a Paperless bank in a digital transformation
Anotace:
Práce pojednává o nynější strategii České spořitelny, jejíž součástí je nový projekt „Bezpapírová banka“. Jedním z hlavních cílů tohoto projektu je odstranění papírové dokumentace z poboček České spořitelny.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8609
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Lukáš Válek
- Oponent: RNDr. Petr Tučník, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠILHÁBELOVÁ, Lucie. \textit{Česká spořitelna jako Bezpapírová banka v rámci digitální transformace}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2l4a9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Die Position der Bank Česká spořitelna innerhalb der Bankengruppe Erste Bank
Boris KUBÁNEK -
Rozbor bankovních služeb na příkladu tradiční banky České spořitelny a moderní nízkonákladové Air bank
Michal Modráček -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva