Možnosti poskytování služeb veřejné správy pomocí metodiky ITIL – Josef Platil
Josef Platil
Master's thesis
Možnosti poskytování služeb veřejné správy pomocí metodiky ITIL
Possibilities of providing services of Public Administration using ITIL best practices
Anotácia:
Tato diplomová práce si klade za cíl zodpovědět otázku, zda je možné poskytovat veřejnou správu jako službu a jak k tomu lze použít metodiku ITIL. Práce je rozdělena do tří částí. V první části diplomové práce je rozebrána teorie správy, vysvětleny základní pojmy, uvedena stručná historie a vývoj veřejné správy na území České republiky až do současnosti a v krátkosti je představen očekávaný vývoj v …viacAbstract:
This thesis aims to answer a question whether it is possible to provide public administration as a service and how can ITIL be used. The thesis is divided into three parts. In the first part of the thesis the theory of management is broken down, the basic concepts are explained and a brief history of the development of public administration in the Czech Republic to the present as well as briefly introducing …viacKľúčové slová
PASM řízení služeb ITSM PA CIO PAIL služba veřejná správa Public Service Desk veřejné služby správa ITIL
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedúci: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29844
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
The Implementation of an Open Management Model within Public Administration
Martina Gasdi -
Europeanization of Kosovo’s Public Administration: 2009-2017
Florin Shala -
Exploring the Role of Human Factors in the Interoperability of Public Administration Information Systems
Frank Febiri -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Zlepšení procesu zpracování požadavků na Service Desk ve velkém podniku pomocí metod process miningu
Darina Mencnerová -
Gamifikační prvky v aplikaci ALVAO Service Desk
Martin Šesták -
Service desk, knowledge management a secrets management v malé organizaci
Vít Pouzar -
Service desk v prostředí Office 365 a Power Apps
Tatiana Hovanová