Bc. Barbora Hejná

Diplomová práce

Význam učitelských otázek ve vyučování na střední škole

The relevance of teaching questions in classes at secondary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku učitelských otázek ve vyučování na střední škole. Zjišťuje, jaké typy učitelských otázek se ve vyučování vyskytují, jaká je jejich funkce a jaký vliv mají na samotné vyučování. Jedná se o teoreticko-empirickou práci. Teoretická část se věnuje vymezení komunikace ve školní třídě, struktuře vyučovací hodiny a učitelským otázkám. Empirická část se skládá …více
Abstract:
This masters dissertation focuses on the topic called teaching questions in classes at a high school. It discovers which types of teaching questions appear in classes, what is their function and how big is the influence on teaching itself. This thesis is a theoretical-empirical work. Theoretical part defines communication in school class, structure of a teaching class and teaching questions. Empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta