Význam učitelských otázek ve vyučování na střední škole – Bc. Barbora Hejná
Bc. Barbora Hejná
Diplomová práce
Význam učitelských otázek ve vyučování na střední škole
The relevance of teaching questions in classes at secondary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku učitelských otázek ve vyučování na střední škole. Zjišťuje, jaké typy učitelských otázek se ve vyučování vyskytují, jaká je jejich funkce a jaký vliv mají na samotné vyučování. Jedná se o teoreticko-empirickou práci. Teoretická část se věnuje vymezení komunikace ve školní třídě, struktuře vyučovací hodiny a učitelským otázkám. Empirická část se skládá …víceAbstract:
This masters dissertation focuses on the topic called teaching questions in classes at a high school. It discovers which types of teaching questions appear in classes, what is their function and how big is the influence on teaching itself. This thesis is a theoretical-empirical work. Theoretical part defines communication in school class, structure of a teaching class and teaching questions. Empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wst81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Design of Communication Layer of Smart Factory
Balaguru Baluchamy -
Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny
Ludmila Ficová -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková