Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Tomáš Bajtler
Bc. Tomáš Bajtler
Diplomová práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Proposal and the evaluation of marketing campaign by using the tools of integrated marketing communications
Anotace:
V diplomové práci jsou jako teoretická východiska popsány a definovány vybrané nástroje integrované marketingové komunikace potřebné pro správné pochopení a naplánování marketingové kampaně v praktické části závěrečné práce. V aplikační část je zaměřena na vytvoření marketingové komunikační kampaně konkrétní společnosti s cílem vytvořit příznivější prostředí a zvýšit její ekonomické výsledky a etablovat …víceAbstract:
Theoretical part describes selected defined tools of integrated marketing communications which is necessary to understand the process of creating the marketing communication campaign in the practical part. Applied part is focused to create a particular marketing campaign for specific company in order to create a more favorable environment, increase its financial performance and establish brand position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ljocm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček