Bc. Lukáš Dedek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ

Marketing communication of HON-KITCHEN company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace firmy HON-KUCHYNĚ a následná formulace návrhů pro zlepšení. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska marketingové komunikace, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část představuje samotnou společnost, výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na marketingovou komunikaci firmy. V závěru …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication company HON-KUCHYNĚ and the subsequent formulation of suggestions for improvement. The work consists of two parts. The theoretical part is focused on the basic theoretical basis of marketing communication, communication mix and its tools. The practical part presents the company itself, the results of a questionnaire focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dmht7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné