Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ – Bc. Lukáš Dedek
Bc. Lukáš Dedek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Marketing communication of HON-KITCHEN company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace firmy HON-KUCHYNĚ a následná formulace návrhů pro zlepšení. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska marketingové komunikace, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část představuje samotnou společnost, výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na marketingovou komunikaci firmy. V závěru …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication company HON-KUCHYNĚ and the subsequent formulation of suggestions for improvement. The work consists of two parts. The theoretical part is focused on the basic theoretical basis of marketing communication, communication mix and its tools. The practical part presents the company itself, the results of a questionnaire focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dmht7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková