Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ – Bc. Lukáš Dedek
Bc. Lukáš Dedek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Marketing communication of HON-KITCHEN company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace firmy HON-KUCHYNĚ a následná formulace návrhů pro zlepšení. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska marketingové komunikace, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část představuje samotnou společnost, výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na marketingovou komunikaci firmy. V závěru …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication company HON-KUCHYNĚ and the subsequent formulation of suggestions for improvement. The work consists of two parts. The theoretical part is focused on the basic theoretical basis of marketing communication, communication mix and its tools. The practical part presents the company itself, the results of a questionnaire focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/dmht7/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DEDEK, Lukáš. \textit{Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/x3mhml/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková