Projektování marketingové strategie na vybraný produkt – Lukáš Kunovský
Lukáš Kunovský
Master's thesis
Projektování marketingové strategie na vybraný produkt
Project marketing strategy for selected product
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje projektování marketingové strategie na vybraný produkt. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům z marketingu, především postupu při projektování marketingové strategie a popisu jednotlivých částí, které tvoří základ komplexní marketingové strategie. V praktické části je představena společnost Bidfood Czech Republic s.r.o., která mimo jiné vyrábí a prodává mražené …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on projecting of marketing strategy for selected product. The first part of this thesis is focused on the theoretical knowledge of marketing, especially the process of designing marketing strategy and description of the individual parts that form the basis of the comprehensive marketing strategy. The practical part introduces Bidfood Czech Republic s.r.o., which, among …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e03r4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec