Akčný plán reklamnej agentúry Cread Digital – Michal Pribyl
Michal Pribyl
Bachelor's thesis
Akčný plán reklamnej agentúry Cread Digital
Akční plán reklamní agentury Cread Digital
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je vypracování akčního plánu pro společnost vstupující na trh reklamních služeb v České republice. Cílem je navrhnout konkrétní kroky vedoucí k tomu, aby se firma dostala do povědomí zákazníků a vybudovala si na trhu prémiovou image. Teoretická část je rozdělena do několika kapitol, ve kterých jsou charakterizovány základní marketingové pojmy a používané nástroje. V praktické …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the development of an action plan for a company entering the advertising services market in the Czech Republic. The aim is to propose specific steps leading to the company getting into the awareness of customers and building a premium image on the market. The theoretical part is divided into several chapters in which the basic marketing concepts and tools used …viacAbstract:
Predmetom bakalárskej práce je vypracovanie akčného plánu pre spoločnosť vstupujúcu na trh reklamných služieb v Českej republike. Cieľom je navrhnúť konkrétne kroky vedúce k tomu, aby sa firma dostala do povedomia zákazníkov a vybudovala si na trhu prémiový imidž. Teoretická časť je rozdelená do niekoľkých kapitol, v ktorých sú charakterizované základné marketingové pojmy a používané nástroje. V praktickej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Situační analýza showdownových tréninků pro děti a mládež v Brně
Markéta Kristlová -
Kto, ako a prečo vôbec produkuje na Slovensku dokument pre kiná? Situačná analýza poľa nezávislého slovenského dokumentárneho filmu v kontexte financovania Audiovizuálnym fondom
Miroslav Vlček -
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
Koptáková Koptáková -
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Situačná analýza a návrh komunikačnej stratégie služby PersonalPRO
Katarína Hudecová