Technologie a výukové programy pro podporu předškolního a školního vzdělávání – Michaela Baculáková
Michaela Baculáková
Master's thesis
Technologie a výukové programy pro podporu předškolního a školního vzdělávání
Technologies and education programs for supporting pre-school and school education
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití didaktické techniky a výukových programů ve výuce žáků 1. stupně základní školy. Jsou v ní popsány formy a metody práce, dělení didaktické techniky a popis jednotlivých programů, které lze ve výuce použít. Dále se zde zabývám otázkou zavádění ICT do škol a rolí internetu ve vzdělávání. Praktická část zjišťuje vybavenost škol a využívání moderní techniky …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the possibilities of using didactic techniques and teaching programs in the teaching of primary school. It describes the forms and methods of work, the division of the didactic technique and the description of the individual programs that can be used in the teaching. I also deal with the issue of introducing ICT into schools and the role of the Internet in education. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2017
- Vedúci: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Václav Maněna, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BACULÁKOVÁ, Michaela. \textit{Technologie a výukové programy pro podporu předškolního a školního vzdělávání}. Online. Diplomová práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/x5awwr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást -
Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Dev Raj Paneru -
Information Technologies and Contemporary Methods of English Language Acquisition
Jan BLAŽEK -
Integrating Information and Communication Technologies in English Language Teaching and Learning
Václav Rydlo -
Multi-criteria model of information technologies and their impact on patient outcomes in oncology
Marián Bača -
Developing Autonomy in English Language Learners through the Use of Information and Communication Technologies
Zdeněk Luňák -
Les Technologies de l'information et de la communication et leur utilisation en classe du FLE
Lucie Střítecká -
The Human Resource Management - a Support with Information Technologies
My Chinh Nguyen
Názov
Vložil
Vložené
Práva