Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu – Ing. Lukáš Krajčík
Ing. Lukáš Krajčík
Diplomová práce
Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu
Social marketing in tourism - analysis of the region
Abstract:
The thesis focuses on social marketing in the field of health prevention for tourists from the region of Bratislava county in the Slovak republic, who travel outside the European Union and North American region. Its aim is to analyze: informedness and access to information about the risks of acquiring an exotic disease for tourists from the Bratislava county what institutions provide these services …víceAbstract:
Práca sa zaoberá sociálnym marketingom v oblasti ochrany zdravia cestovateľov z regiónu Bratislavského kraja, ktorí podnikajú cesty mimo Európsku úniu a Severnú Ameriku. Cieľom práce je zistiť nasledovné: aká je informovanosť turistov a prístup k informáciám pre turistov z bratislavského kraja o možnostiach rizika nákazy, aké inštitúcie tieto služby v bratislavskom kraji vykonávajú a ako vážne berú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9650/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAJČÍK, Lukáš. \textit{Sociálny marketing v~cestovnom ruchu - analýza regiónu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/x5fqi2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing v oblasti prevence kriminality
Vojtěch Poleno -
Sociální marketing a prevence drogové závislosti na příkladu neziskové organizace Drop- in
Barbora Goldmanová -
Patologické jevy ve společnosti, prevence kriminality dětí a mládeže a sociální marketing
Marek Novák -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Jana Ljapinová -
Alkoholismus u žen a sociální marketing
Tereza Volavková -
Patologické jevy ve společnosti (kriminalita mládeže) a sociální marketing
Ondřej Hrdlička -
Herbal dietary supplements use by Czech adults: Exotic versus local herb species
Barbora Jirsáková