Jaroslav Dlask
Bakalářská práce
Digitální marketing
Digital Marketing
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje a popisuje vybrané nástroje digitálního marketingu. Tyto nástroje byly vybrány na základě aktuálních trendů v digitálním světě online podnikání. Vzhledem k vysoké významnosti digitálního marketingu se objevuje otázka, jak jsou tyto nástroje vnímány uživateli internetu. Hlavním cílem práce je tedy vytvořit ucelený přehled, jak uživatelé internetu vnímají tyto nástroje digitálního …víceAbstract:
The Bachelor Thesis analysis and describes selected tools of digital marketing. These tools were selected based on current trends in the digital world of online business. According to the high importance of digital marketing, the question appears of how internet users perceive these tools. The speci\ic goal of the Thesis is to create a comprehensive overview of current digital marketing tools. That …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11186
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Petružálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
Anna Potůčková -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Eva Jášková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses x5g65s x5g65s/4
28. 5. 2019