Tématický šperk jako specifický nástroj firemní prezentace (návrh a realizace dárkového artefaktu pro VŠFS) – Ing. Kateřina Kratochvílová
Ing. Kateřina Kratochvílová
Bachelor's thesis
Tématický šperk jako specifický nástroj firemní prezentace (návrh a realizace dárkového artefaktu pro VŠFS)
Thematic Jewel as a Specific Tool of a Company’s Communication (a project of a gift artefact realization for the Institute of Finance and Administration)
Anotácia:
Tato práce se zabývá firemními dárkovými 3D předměty, jako specifickou dílčí částí marketingové komunikace zvanou public relations, pomocí níž se organizace snaží vytvářet a propagovat určitý obraz o firmě na veřejnosti. Naším cílem je navrhnout a posléze realizovat firemní šperk pro VŠFS, který by měl sloužit jako reprezentativní předmět, vhodný k příležitosti poděkování významným sponzorům a partnerům …viacAbstract:
This work deals with corporate 3D gift objects as a specific component part of marketing communications, called public relations, by which the organization seeks to create and promote the image of the company to the public. Our goal is to propose and then implement the corporate jewel for the Institute of Finance and Administration, which should serve as a representative object, suitable for the occasion …viacKľúčové slová
Produktový mix zákaznický mix nástroje marketingové komunikace public relations VŠFS corporate identity firemní logo design branding sponzoring komerční art marketing cílová skupina dárkový artefakt kreativita výtvarný návrh umělecké dílo Product mix customer mix the tools of marketing communication the Institute of Finance and Administration company logo sponsorship commercial art marketing target group gift artefact creativity graphic design artwork
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mg19m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina. \textit{Tématický šperk jako specifický nástroj firemní prezentace (návrh a realizace dárkového artefaktu pro VŠFS)}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/x5h2gp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Czech and World Economy after Financial Crisis and its Impact on SME in CR and EU
Róbert Mitterpach -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
CSR as one of the tools of competitiveness
Gu Gu -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk