Bc. Lucie ZLATUŠKOVÁ
Master's thesis
Public relations
Public relations
Anotácia:
Diplomová práce obsahuje literární přehled, kde jsou vysvětleny důležité pojmy řešené problematiky. Byla vybrána a charakterizována společnost, na které byl proveden výzkum, konkrétně Tkalcovna Kubák Strmilov. Ta vyrábí textilní produkty z přírodních materiálů. Pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu byla v dané firmě realizována analýza současného stavu v oblasti PR. Byla provedena syntéza …viacAbstract:
The diploma thesis contains the summary of literary research where some important terms of solving issue are explained. The company for realizing of research was chosen and characterized, concretely Tkalcovna Kubák Strmilov company. It manufactures textile from the natural materials. With the help of qualitative and quantitative research the analysis of actual situation in area of PR techniques applied …viacKľúčové slová
Image marketing marketingový výzkum média public relations reklama veřejnost zákazníci
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZLATUŠKOVÁ, Lucie. Public relations. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané firmy
Františka Kařízková -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Šárka Polanecká -
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Barbora Vojkovská -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová
Názov
Vložil
Vložené
Práva