Bc. Lukáš Holubec

Bachelor's thesis

Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.

The PR campaign text Instrument responsive to the clients’ negative reaction for the price increase.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat public relations (dále jen PR) aktivity energetického subjektu, kterými podporuje vytváření komunikačních vazeb s odbornou, ale i laickou veřejností. Práce akcentuje především to, jakými způsoby PR oddělení reaguje na negativní odezvy podnikové klientely na zdražování produktu a jakými textovými nástroji může komunikovat v jednotlivých PR kampaních. Součástí …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of Energy Company’s public relations activity, which supports creating communication channels with experts and public. The main focus of the thesis observes the way, which public relations use to handle the negative feedback of business clients to marking the product up and which text tools could be used for each public relations campaign. The thesis contents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication