Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu. – Bc. Lukáš Holubec
Bc. Lukáš Holubec
Bachelor's thesis
Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.
The PR campaign text Instrument responsive to the clients’ negative reaction for the price increase.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat public relations (dále jen PR) aktivity energetického subjektu, kterými podporuje vytváření komunikačních vazeb s odbornou, ale i laickou veřejností. Práce akcentuje především to, jakými způsoby PR oddělení reaguje na negativní odezvy podnikové klientely na zdražování produktu a jakými textovými nástroji může komunikovat v jednotlivých PR kampaních. Součástí …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of Energy Company’s public relations activity, which supports creating communication channels with experts and public. The main focus of the thesis observes the way, which public relations use to handle the negative feedback of business clients to marking the product up and which text tools could be used for each public relations campaign. The thesis contents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d0gba/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUBEC, Lukáš. \textit{Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/x623x4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Public relations a politické strany
David Janda