Bc. Lukáš Holubec

Bakalářská práce

Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.

The PR campaign text Instrument responsive to the clients’ negative reaction for the price increase.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat public relations (dále jen PR) aktivity energetického subjektu, kterými podporuje vytváření komunikačních vazeb s odbornou, ale i laickou veřejností. Práce akcentuje především to, jakými způsoby PR oddělení reaguje na negativní odezvy podnikové klientely na zdražování produktu a jakými textovými nástroji může komunikovat v jednotlivých PR kampaních. Součástí …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of Energy Company’s public relations activity, which supports creating communication channels with experts and public. The main focus of the thesis observes the way, which public relations use to handle the negative feedback of business clients to marking the product up and which text tools could be used for each public relations campaign. The thesis contents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace