Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu. – Bc. Lukáš Holubec
Bc. Lukáš Holubec
Bakalářská práce
Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.
The PR campaign text Instrument responsive to the clients’ negative reaction for the price increase.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat public relations (dále jen PR) aktivity energetického subjektu, kterými podporuje vytváření komunikačních vazeb s odbornou, ale i laickou veřejností. Práce akcentuje především to, jakými způsoby PR oddělení reaguje na negativní odezvy podnikové klientely na zdražování produktu a jakými textovými nástroji může komunikovat v jednotlivých PR kampaních. Součástí …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of Energy Company’s public relations activity, which supports creating communication channels with experts and public. The main focus of the thesis observes the way, which public relations use to handle the negative feedback of business clients to marking the product up and which text tools could be used for each public relations campaign. The thesis contents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d0gba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUBEC, Lukáš. \textit{Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/x623x4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Public relations a politické strany
David Janda