Marketingová komunikace společnosti Ecomail.cz – Bc. Lucie Baránková
Bc. Lucie Baránková
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti Ecomail.cz
Marketing communication of company Ecomail.cz
Anotace:
Diplomová práce „Marketingová komunikace společnosti Ecomail.cz” se zabývá zhodnocením marketingové komunikace dané společnosti. Na základě výsledků zhodnocení budou navrženy změny pro vylepšení komunikace, které by měly společnosti přinést nové zákazníky, ale také by měly přinést lepší péči o stávající zákazníky.Abstract:
This thesis "Marketing communication of the company Ecomail.cz" deals with the evaluation of the marketing communication of the company. Based on the results of the evaluation, will be proposed changes and improvements in communication which should bring new customers to the company, but also bring better care to existing customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
Analýza marketingové komunikace závodu "Inline 24"
Martin SOCHA -
Online marketingové komunikace
Andrea Kubínová -
Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí
Monika Košťálová