Asistent pedagoga na ZŠ u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Martina Sprušilová
Bc. Martina Sprušilová
Master's thesis
Asistent pedagoga na ZŠ u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Assistant of teacher at an elementary school for children with special educational needs
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá prací asistenta pedagoga u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem této práce bylo poskytnout teoretické informace o asistentu pedagoga a jeho podpoře při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných základních školách. A tyto teoretické poznatky byly porovnány s pohledy a názory na práci oslovených asistentů pedagoga.Abstract:
This dissertation describes the work of the teaching assistant working with the children with special educational needs. The aim of this work is to give the theoretical information about the teaching assistant and his support given to the children with special educational needs in ordinary primary schools. These theoretical information were compared with the points of view and opinions of the teaching …moreKeywords
asistent pedagoga žák se speciálními vzdělávacími potřebami mentální postižení tělesné postižení individuální vzdělávací plán netradiční metody ve výuce teaching assistant pupil with special educational needs mental disability physical disability individual plan of education unconventional teaching methods
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j1ewo/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2015
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ