Bc. Martin Timr

Bachelor's thesis

Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti BARX Energy, s.r.o s návrhem na zlepšení propagace společnosti. Ze zjištěných informací je sestaven realizační návrh, který by měl přispět k silnějšímu postavení společnosti na konkurenčním trhu. V úvodu je vysvětlena teoretická část, která napomáhá orientovat se v problematice této práce. Zaměřil jsem se na marketingový …more
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of a company BARX Energy, Ltd. with a sugestion to improve the promotion of the company. There is an implement plan prepared out of located information, which should help to a stronger position of the company in a competitive market. The introduction explains the theoretical part, which helps to focus on issues of this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2010
  • Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
  • Reader: Ing. Jakub Dufka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích