Bc. Martin Timr

Bachelor's thesis

Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku

Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti BARX Energy, s.r.o s návrhem na zlepšení propagace společnosti. Ze zjištěných informací je sestaven realizační návrh, který by měl přispět k silnějšímu postavení společnosti na konkurenčním trhu. V úvodu je vysvětlena teoretická část, která napomáhá orientovat se v problematice této práce. Zaměřil jsem se na marketingový …viac
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of a company BARX Energy, Ltd. with a sugestion to improve the promotion of the company. There is an implement plan prepared out of located information, which should help to a stronger position of the company in a competitive market. The introduction explains the theoretical part, which helps to focus on issues of this …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
  • Vedúci: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Jakub Dufka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích