Bc. Marie Pýchová

Diplomová práce

Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách

Analysis of product life cycle and role communication in separate stages of this cycle
Anotace:
Cílem mé diplomové práce byla analýza životního cyklu vybraného produktu a nástrojů propagačního mixu, které byly použity v jeho jednotlivých životních fázích. V teoretické části jsem se proto věnovala charakterizování prvků marketingového mixu, nástrojů propagačního mixu, jednotlivých fází životního cyklu a krátce i popsání BCG matice. V praktické části pak byly teoretické poznatky využity k analýze …více
Abstract:
A goal of my diploma thesis was to analyse a life cycle of chosen product and elements of marketing communication mix that were used in every single life phase. Therefore I devoted myself on descriptions of marketing mix and marketing communication elements, specification of life cycle phases and BCG matrix. I applied my theoretical know how in practical part by analysing Aspirin product life cycle …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Marta Skalická

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce