Využívání didaktických technologií v předškolním vzdělávání – Petra SCHÖPPELOVÁ
Petra SCHÖPPELOVÁ
Bakalářská práce
Využívání didaktických technologií v předškolním vzdělávání
Use of didactic technologies in preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání didaktických technologií v mateřských školách v České republice. Hlavní cíle práce zahrnovaly zjistit, jak často a s jakými didaktickými technologiemi pedagogové pracují, co by ocenili pro lepší práci s těmito technologiemi, a ukázat potenciál umělé inteligence (AI) ve výuce předškolních dětí. První část práce se věnuje historickému vývoji předškolního vzdělávání …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the use of didactic technologies in kindergartens in the Czech Republic. The main objectives of the thesis included determining how often and with which didactic technologies educators work, what they would appreciate for better use of these technologies, and demonstrating the potential of artificial intelligence (AI) in preschool education. The first part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Fadrhonc, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHÖPPELOVÁ, Petra. Využívání didaktických technologií v předškolním vzdělávání. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v ČR: porovnání vzdělávacích přístupů v MŠ Radost a v Církevní MŠ v Přerově
Kateřina SMOLKOVÁ -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Sexuální výchova v předškolním vzdělávání v Evropě
Zdislava Müllnerová -
Polytechnické vzdělávání v předškolním věku v souladu s rytmem roku v přírodě
Kateřina BAŘINOVÁ -
Realizace pohybových aktivit v MŠ v Ústeckém kraji v souvislosti s aktuální pandemickou situací
Marie HLADÍKOVÁ -
Soukromé mateřské školy v systému předškolního vzdělávání v ČR
Aneta Hřavová -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Inkluze v oblasti předškolního vzdělávání v ČR v roce 2015
Anna Zběhlíková